جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 پایاب کیش

يكي از مکان های گردشگری جزيره زیبای کیش پاياب كيش است.

 

پاياب كيش قذمتی دو هزار ساله دارد که در نزديكي آن درخت سبز واقع شده است. مسافران عزیز تور کیش میتوانند علاوه بر تماشای محوطه و طبیعت زیبای درخت سبز، از پایاب تاریخی هم دیدن کنند. هوای مطبوع، مخصوصا در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به این جاذبه گردشگری زیبا و دلپذیر جلب کرده است و موجب سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش شده است.

پاياب كيش، دهليزی در سطح زمين است که با تعداد زیادی پله به زير زمين مي رسد که در اطراف چاه قنات شيب تند میشود و روشنايي آن از دهانه چاه گرفته شده است. هر چه عمق چاه بیشتر باشد، تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود. از این رو آخرين پله، مکانی خوب برای استراحت گردشگران میباشد. 

محوطه پاياب كيش بعد از بازسازی کاملی که چند سال پیش داشته، به محیطی ناب با طبیعتی زیبا و هوایی دلپذیر تبدیل شده است که مسافران محترم تور کیش با وجود چايخانه و رستوران های اطراف مجموعه، با غذاهاي سنتي ايراني، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را داشته باشند، همچنین با لحظات لذت بخشی که در پایاب کیش می گذرانند، توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش یکی از مکان های ورزشی و تفریحی جزیره کیش است و جز بزرگ ترین پیست خاورمیانه میباشد که لحظاتی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم میزند و در یاد مسافران عزیز تور کیش ماندگار میکند. 

کارتینگ در ایران

45 سال پیش، ماشین های کار یا همان کارتینگ برای اولین بار توسط دو ایرانی وارد کشورمان شده است و با استقبال گردشگران قرار گرفت. از این رو رقابت های کارتینگ قهرمانی کشور همه ساله در ده مرحله برگزار می شود و نفراتی که بیشترین امتیازها را کسب می کنند، به رقابت های جهانی اعزام می شوند.

ایران اولین بار در مسابقات جهانی سال ۲۰۰۶ ژاپن شرکت کرد؛ پس از آن دو بار دیگر هم در رقابت های جهانی شرکت کرد، اما بزرگ ترین افتخار را در سال ۲۰۱۰ و در ایتالیا به دست آورد.

 

کارتینگ کیش ۸۰۰ متر طول دارد و دارای موتورهای چهار چرخ  (ATV) و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. گردشگران عزیز تور کیش در این پیست لحظاتی جذاب و به یادماندنی را با این ورزش خواهند داشت. جهت استفاده از کارتینگ کیش برای مسافران، باید حداقل 10 سال سن و حداقل قد 140سانتی متر داشته باشد و برای سنین زیر 16 سال حضور والدین الزامی است.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: